06 januari 2011

ai die Duvel!

Woensdag een minutenlopen training, 6/2, 5/2, 4/1, 3/1, 2/1 minuut, ik had iets ingewikkelds bedacht. En een mooi krachtblokje. Totzover allemaal goed, lekker 13 kilometer in totaal, rustig aan.

Daarna borrel. Ik meende, om een beetje in de sferen van pi te geraken, een Duvel te moeten nemen. En dat heb ik geweten. Want .... vandaag de hele dag hoofdpijn, niet te best. Toch vanavond even gelopen, 12 op loopband en 12 km hometrain.

Maar ach wat maakt het uit.
Er zijn belangrijker dingen.
Leven zelf. Ik kom hier meteen ogenblikkelijk op vaag terrein, wat dat betreft is hardlopen wel lekker, behoorlijk basic en erg concreet. *** edit: dit soort gedachten heb ik altijd bij slaaptekort. Nu na een goede nachtrust liggen de prioriteiten weer duidelijk: ROTTERDAM ***

Geen opmerkingen: