10 januari 2011

ik doe maar wat

zondag 50' hometrain, rustig aan
maandag 10 km (tussen 13.5 en 15.5 km/u) op loopband, HF ongeveer 140-145. Daarna 20 km hometrainer in 23.43, een PR. Hartslag liep op naar 156, best hoog, maar op een of andere manier is het gemakkelijk om dat te bereiken op de fiets.

Het lijkt alsof ik lopend, die hartslag moeilijker kan bereiken vanwege een soort coordinatieprobleem bij hogere snelheid. Het zou kunnen dat ik meer lange tempo's moet trainen om dat weer onder de knie te krijgen. Ik weet het nog niet precies.

Ik doe maar wat, dit is expres, om gewoon wat verschillende trainingen uit te proberen waarmee ik deze voorbereiding verder ga. Die 20km fiets is leuk, misschien dat ik ook iets als 2x4000m hard, ga proberen in te bouwen. Het focust vanzelf later deze maand en volgende maanden naar de juiste trainingen. Begin bij verwarring en eindig in zekerheid; begin met zekerheid en eindig in verwarring. Met deze theorie probeer ik natuurlijk ook pi in verwarring te brengen.

POV

Geen opmerkingen: