29 januari 2011

mooie duurloop

Eerst de grafiek,


Deze toont het laatste deel van de dertig kilometer duurloop.
Het grootste deel ging in 12 a 12.5 km/u, met een hartslag die zwabberde rond de 130.
Na 25 kilometer liep ik nog een paar kilometer T13.5, en nog twee km T10. Deze duurloop werd gelopen op de oude afgetrapte asics, en ik had nul komma nul last van enkel. Wel trouwens last van: grote teengewricht;liezen. Maar okee dat mag ook wel want nu in 7 dagen 103 kilometer gelopen (en nog wat fietsen).

Erg fijn. En ook absoluut geen vermoeidheid in bovenbenen, dat voelde allemaal heel goed. De duurloop was wel, wat zal ik zeggen, ... wat 'braaf'. Volgende keer ga ik stiekem versnellen en even goed aan de boom schudden, eens kijken wie er mee durft te gaan.

En tegenwoordig is er natuurlijk GOOGLE STREETVIEW:



Mooi he... vandaag zaten die bladeren er trouwens niet aan en was alles wat wit.

Verder zat ik er over te denken om mijn haar er maar eens af te knippen. Want dat scheelt 18 seconden op de marathon. Maar aan de andere kant staat het toch wel geinig al dat haar vanonderuit mijn muts. Dus ik weet het nog niet.

Geen opmerkingen: