09 januari 2011

De Wilp

Het werd 1.30.37 over 21044 meter. Een aardige trainingsloop, eigenlijk wilde ik sneller maar het voelde niet soepel. Een gevoelige linkerenkel, en niet te hard dan maar. Een hartslag van 140 ofzo, dus niet voluit lopen. Op zich een goede marathontraining, het juiste tempo, en inclusief in/uitlopen in totaal 26 kilometer, een mooie trainingsdag. En na afloop en vandaag, geen problemen, geen spierpijn, geen zere enkel meer.

Ik moet bekennen, eigenlijk wilde ik uitstappen na 3 kilometer, en gewoon trainingsschoenen aan en nog rustig wat lopen. Ik had gewoon geen zin om snel te lopen, en de keiharde tegenwind en alleen komen te lopen, het was saai en stom. Maar ik wist niet zeker of ik nog in de (masters) prijzen zou vallen en het zou ook stom zijn om dan uit te stappen. Dus toch maar doorgehobbeld. Want qua training is het niet verkeerd ook al was het dan niet erg leuk deze keer.

Volgende wedstrijd: Apeldoorn 27.5 km

Geen opmerkingen: