27 januari 2011

dan toch die schoenen?!?!?!??!?

Gisteren met mijn oude asics gelopen.
Deze had ik eigenlijk per november aan de kant gezet, en identieke (nieuwe) asics gekocht.

Op die nieuwe asics had/heb ik continu problemen met rechterenkel, net alsof er ergens een hoekje niet helemaal goed zit of een kleine torsie in zit.

Op de oude, gisteren, helemaal geen enkelprobleem en ook geen reactie achteraf. Terwijl ik toch wel 20 km gelopen heb inclusief een aantal kilometers T14. Dus de 'blessure' ligt dan aan de schoen!?!?!?!?!?!?!?

Donderdag 8x1000 T16 gelopen op loopband, dit ging zonder veel problemen. In de verte nog wel wat gevoelig in enkel maar niets bijzonders. Hartslag heel laag, en verder gemakkelijk gelopen. Daarna nog even Hometrainer 4k stand15 (4.25) en stand16 (3.57, een vet PR).

Sorry voor alle details.

Ik probeer, als soort levens experimentje, al deze, en andere, details te vergeten zodra ik ze opgeschreven heb. Want het is mooi om helemaal niets te hoeven onthouden, en helemaal blanco te gaan slapen. De volgende dag wakker te worden, niet te weten wie je bent of wat er gedaan zou moeten worden. Dan tien minuten in deze mooi zwevende toestand zich te bevinden, en dan 'oh ja ik heb een baan... oh ja ik moet even wat eten... waar moet ik ook alweer heen, groningen, ja... dan binnenlopen en dan opeens weer weten wat je ook al weer moet doen op het werk. En dat dan goed doen natuurlijk. Want helemaal uitgerust'.

Ik ga ook pas zaterdag weer hardlopen, in de tussentijd vergeet ik alles wat met lopen te maken heeft. Zou dat lukken?

POV

Geen opmerkingen: