24 juli 2012

Ulrum; Aflevering 1 "Olympische spelen"

Afgelopen 10 dagen, zo'n 160 km 'aeroob equivalent' gemaakt, hiervan 90 lopen en nog wat stevig fietsen. Erg mooie trainingen zaten er tussen, echt een lekker blokje.

En na een blokje even rustig aan doen....komt zaterdag Lauwersoog Ulrum. Halve marathon, en verrassend goed weer verwacht. Als wind nog in de west hoek komt te zitten zal ik het bietensap van stal halen.


POV




"De Olympische Spelen" Deel 1: "dan kan ik mezelf nog recht in de spiegel aankijken"

Deze zin hoorde ik vanavond bij Mart.

Ik vraag me af hoeveel activiteiten elke dag worden ondernomen met als argument "dan kan ik mezelf nog in de spiegel aankijken". En ik vraag me af hoeveel % van de keren, dat argument geldig is. Kan je jezelf niet in de spiegel aankijken als je gewoon ergens mee ophoudt of als je iets niet doet?

Of is opgeven soms een schande? Welnee... opgeven of iets anders gaan doen is natuurlijk juist moedig. Doorgaan met iets bekends is vooral veilig. Opgeven is beter omdat er dan energie komt om zinvollere dingen te gaan doen.

De wereld gaat ten onder aan doorzettingsvermogen.

Geen opmerkingen: