02 juli 2012

plannen

Eerst die 10K: ik heb even aan 'de trainer in mij' raad gevraagd. Deze zei: vanavond niet lopen, gewoon even een paar dagen trainen, dan een paar dagen rusten, dan volgende week een goede poging wagen. Verder voel ik me ook gewoon 'niet sterk' vandaag dus laat maar zitten. Teveel stress...

Dan het Masterplan marathon, ik heb het iets gegeneraliseerd en heb het op scribd gezet. Dus is nu openbaar in te zien en te downloaden, eventueel commentaar welkom.

POV



ps maandagavond fietsen, kon mooi 31 km/h trappen, weinig wind.... had achteraf best goede benen maar zoals gezegd, geen zin in 10K.

ps2 Jacob V's wedstrijdje gisteren ging goed, een oudemannen PR van 35.33, en bewijs dat ik de goede keuze in zijn training heb gemaakt door enkele 'billat' trainingen toe te voegen (uitleg volgt later, google op 'billat V02max short intervals').

ps3 Vandaag voelt e.e.a. volledig hersteld. Vanavond een mooie v02max training en dan WEL voldoende rust nemen, tot de 10K van volgende week. Deze laatste poging die ik ga ondernemen om een 10K oudemannen PR te lopen, kan trainingstechnisch niet misgaan.

Geen opmerkingen: