03 juli 2006

de oorzaak van mijn drie dagen ziek

Help!

Wat is nu de oorzaak?!! Waarom opeens koorts, hoofdpijn, beroerd gevoel.

Mogelijkheden:
- tekenbeet
- griepvirus
- een of andere bacterie
- overwerkt
- ??? andere

Al deze mogelijkheden maar eens bijlangs: tekenbeet: ja wel 1 gehad afgelopen maandag maar geen kring, en na een uur al gedetecteerd. Griep: zou dan in de trein opgelopen zijn? Misschien. Bacterie: wel stuk 'verdacht' taart gehad op vrijdag. Wie weet. Overwerkt of oververmoeid: ikzelf denk van niet (en wie weet het beter dan ik!). Zucht. Hoe kan dat nou?

Voor de 100e keer gegoogled, en, omdat ik donderdagavond ook ons voorportaaltje geschuurd heb en ik misschien wel wat verfstof had ingeademd, kwam ik via 'stof koorts' en nog wat klikken op 'inhalatiekoorts'

BINGO!

4-8 uur na inademen beginnen de symptomen (klopt, vrijdag in de loop van de ochtend begon het), koorts en hoofdpijn (klopt), beroerd (ook zo), koorts is na 3 dagen weg (idem).

Dus... morgen weer rustig aan trainen.

groet
pov

Geen opmerkingen: