12 augustus 2010

ik voel een goed blok in mijn benen

De training gaat precies goed.

Zwaar genoeg, en ook voldoende kilometers.
En ik voel me ondanks dat, perfect (ik weet ook hoe 'niet goed' voelt). De dreigende knieblessure was, ondanks de riskante 10x1000, een dag later, na slechts 3 uur slaap (ik had te weinig gedronken en werd om 03.00 wakker met hoofdpijn, toen uiteindelijk maar even wezen internetten, nieuw draadloos routertje besteld, aspirine, en uiteindelijk na wat koffie trok de hoofdpijn weg en kon ik nog een uurtje pitten), was de kniepijn volledig verdwenen. Een nep-blessure eigenlijk.

Woensdag in totaal 17 km incl 15x1' heel gemakkelijk.

Dat de training qua uithouding/aeroob werkt, is te zien aan hartslag, bij een 12 km/u zag ik al een HF van 115 verschijnen.

Nu zou het ook wel fijn zijn als de snelheid er eens in kwam, hoewel je die voor de marathon nu ook weer niet echt zo dringen nodig hebt.

Morgen 7huizen 7 km

POV

2 opmerkingen:

Flying Dutchman zei

en? hoe ging ie?

paul oude vrielink zei

het was bagger.

Te moe in benen... verslag zal volgen, er zijn lichtpuntjes