09 maart 2011

clubtraining

ging vanavond goed,

20 minuten 'vlot' (halvemar tempo), liet zien dat de vermoeidheid van trainingsweekend al weer weg was. Ikzelf hobbelde achteraan op een gemakkelijk tempootje. De 15x30 sec / 1 minuut pauze, deze training heb ik overgenomen uit (gejat van) een modern professioneel marathonschema. De 30 seconden gaan vlot, je krlijgt lekker spanning op de benen en de 1 minuut pauze garandeert dat je niet te intensief bezig bent. Natuurlijk is er vlot en vlot, ik bedoel de eerste vlot.

Ook hier hobbelde ik in het midden mee. Ik zal niet zeggen dat het 'erg gemakkelijk' ging, want dat kan natuurlijk demotiverend werken, oeieieoeioeieoieoeioeiieoeoiiieoei je moet op je woorden passen tegenwoordig.

Verder stond het onderwerp 'haar' weer op de agenda, sommige figuren menen dat ik eens nodig naar de kapper moet. Ikzelf vind dat ook, maarja... drukdrukdruk. Overigens zou opdracht aan kapper zijn: 'bijpunten en verder overal van af blijven'. Maar binnenkort komt de lijst met tijden die gelopen moeten worden om mijn haar weer in model DolfJansen te knippen.



POV

Geen opmerkingen: