17 maart 2011

training

45 minuten fietsen sportschool; 39 km. Ongeveer 52 km/u, met HF150. Ik was op weg naar de 52 in een uur maar ik kreeg wat kramp.

Daarna nog 4 km loopband, hierin liep ik 6x400 meter op 14 km/u. Het leek erop dat bij iets hoger tempo ik minder (??? hoe kan dit) last heb dan bij iets lager tempo.

Nouja... maar even rustdagje en zaterdag 'iets' doen. Misschien lang fietsen (buiten), of een uurtje proberen te lopen. Rotterdam is nog niet uit mijn hoofd gezet maar het wordt misschien wel moeilijk om onder de 3 uur te komen. We zullen zien.

POV

ps.. nu toch maar even fysio Wim gecontacteerd, mede op aandringen van medewerker S., en ook n.a.v. vragen van anderen in het verleden waarom ik toch niet naar een fysio ga bij blessures.

pps.. ik ben denk ik een voorstander van 'natuurlijke genezing', ook deze blessure, ik weet zeker dat ik over een week of twee pijnvrij kan lopen, het lichaam geneest zichzelf. Maar natuurlijk, nu 3 weken voor marathon, heb ik extra advies nodig: kan ik er doorheen lopen; of wat zijn paardemiddelen om trucs om dit te versnelle.

Geen opmerkingen: