07 maart 2011

duurweekendje

Na een te drukke vorige week met allemaal overwerk, heel intensief, kon ik vrijdag rond 16.00 dan ein-de-lijk relaxen. Met: het TRAININGSWEEKEND!!!

Twee uurtjes fietsen naar Spier, hartslag 115 of 120, 49 kilometer, duurtraining nr 1
11.5 kilometer op vrijdagavond heel rustig hartslag 110-115, duurtraining nr 2
10 km op zaterdagochtend 'zweeds loopspel', duurtraining 3
14 km op zaterdagmiddag incl verdwalen, hartslag 115 + 6 km op HF140, nr 4
27 km op zondagochtend rustige duurloop, hartslag 110, duurtraining nr 5
Twee uurtjes terugfietsen hartslag 125, 47 kilometer, duurtraniing nr 6.

Totaal 62 km + 100 km, aerobe equiv = 87 km (4 fiets = 1 loop)

De nacht van vr op za nauwelijks geslapen, hierdoor voelde ik een soort tegenstelling tussen uitgeteld op de bank liggen en alert zijn (want de trainersrol invullen). Verder kreeg ik opeens kadootjes; de paashazen waren erg lekker, dank.

Al met al heel relaxed, en vandaag bleek het probleem op werk ook opgelost zodat ik nu opeens in een oase van rust zit. En ook goed uitgerust ben, zo te voelen aan de benen... en dat is maar goed ook want vandaag of morgen 'moet' ik nog een uitgebreide intensieve duurtraining doen.

POV

Geen opmerkingen: