26 maart 2011

Het haar gaat eraf!

Koud drie uur waren de lijsten uit en Whammmmm!

Rickie wist met een PR verbetering van 5 minuten een 1.53'er te scoren.

Ik was verbijsterd.... hoewel niet helemaal verbijsterd want de woensdagtraining liet al grote vorm zien. En, zo gaat dat soms met PR verbeteringen, de progressie komt in vreemde sprongen.

Naja... eens even kijken of ik ergens de komende weken een gaatje in mijn super super drukke agenda kan vinden, en als precies dan toevallig, mijn kapper ook net een gaatje heeft, dan, ja dan....


POV

ps. Oh ja de training: zaterdag 13 km lopen op wedstr schoenen. Heel stijf, van de donderdagtraining. Die is goed hard aangekomen, te hard? Ik heb meer spierpijn in linkerbeen dan rechter, misschien overcompensatie omdat ik niet de enkel teveel wou belasten. Zondagochtend 12 km incl een paar stukjes op marathontempo, voelde goed/sterk. Maar nog wel steeds spierpijn.

Geen opmerkingen: