21 juli 2011

en het was weer een mooi dagje

1) in koffiehoek liep ik pi tegen het (geblesserde) lijf. Hij schroefde de druk nog wat hoger op door te beweren dat hij nu al een marathon had gelopen, afgelopen zaterdag in Diever. Hmmm.... moet ik het geloven? Ik zou natuurlijk de uitslagen kunnen checken.... nee laat ik het maar in het onbekende laten.... Het is waarschijnlijk waar...

2) in sportschool zag ik P en G, van loopgroep, "stieken trainen". Dat vindt de trainer altijd leuk natuurlijk. Maar, ze trainden niet, ze vermorsten kostbare trainingstijd door met elkaar te praten. Ik ging er eventjes heen voor een korte begroeting maar rende toen weer snel terug naar loopband, mijn trainingsvoorsprong uitbouwend. Of achterstand inlopend, denkend aan pi. Zij praatten door. Ik weet genoeg.

3) op het werk waren weer allerlei verrassende wendingen van situaties... maar omdat dit een openbaar blog is...

4) heb de tuin gemaaid. Ben nu benieuwd naar de volgende brief.

POV

Geen opmerkingen: