21 april 2012

niet meer au

Vandaag nog even 7 km gelopen. Voor het eerst met paar stukjes vlot, 2x500 meter a 15 km/u.
Voelt aardig goed.
Morgen loopgroeptraining geven incl 10x2 minuten, hmm...

POV

ps... sorry voor layout. Firma Blogspot heeft een nieuwe interface, die niet helemaal lekker is.
pps... ik lees dat concurrentie 6 (zes) (six) dagen na de marathon alweer een wedstrijd loopt.... Hmmmm... nu heb ik dat ook wel eens gedaan natuurlijk...
ppps... de hardloper in mij is even lam geslagen, "kan ik ooit nog progressie boeken" "waarom zou ik nog wedstrijden lopen". Maar het zijn maar losse gedachten, er is geen echte 'hardloper in mij', dat is alleen maar een manier van denken. Ik laat de gedachten verwaaien in een duurloopje. Daarna Oldenhove.
ppppppps. Vandaag 10x2 minuten op 14 a 15 km/uur, viel aardig mee. Wel met z'n vijven, weinig. KOM OP ZONDAG!!!!


Geen opmerkingen: