12 januari 2007

de laatste vier dagen

Hallo mensen,

Deze week wilde ik weer een poging doen om de '80' te halen. Ik probeer hier en daar extra kilometers te lopen, en alles wat rustiger te doen zodat ik 80 kilometer in zeven dagen 'haal'. Gelukkig vind ik hardlopen erg leuk, wat is er mooier dan even ontspannen van een harde (werk) dag dan een stukkie te lopen.

Dinsdag pakte ik daarom even 7 kilometer in 32 minuten, heel ontspannen.

Woensdag met de loopgroep een training, voor mij is dat een 'vaartspel', van voor naar achter en van achter naar voor door de groep lopen, met sommige stukken erg snel (om de kopgroep weer te achterhalen), maar ook grote delen heel ontspannen...

Donderdag net als dinsdag, 9 kilometer in 41 minuten gepakt, net zo ontspannen. 's Ochtends ging ik met de bus naar het werk maar miste 'mijn' halte. Daardoor moest ik 3 kilometer vanaf andere halte naar werk lopen. Dit moest binnen 20 minuten gebeuren (ik was laat) dus wat doe je dan? Juist...

Vrijdag, even inlopen, 3x1000 in 3.48 (souplesse) met 0.20 pauze, 8x300 in 65 met 0.40 pauze, samen 9 km maakt een totaal van 81 km deze afgelopen zeven dagen.



Groet
Paul

Geen opmerkingen: