15 januari 2007

Hoe ging dat ook al weer, meer trainen

Ik loop wat meer kilometers en krijg meteen weer te maken met de dingetjes die daarbij horen:

ik had gisteren een iets gevoelige linkerknie maar wil toch lopen. Zal ik het risico nemen want ik wil 'meer kilometers maken' of kan ik maar beter rusten. Gewoon maar proberen... alles liep lekker, wat korte 15 secondenloopjes op 17 km/u, en ik kwam uiteindelijk tot 18 kilometer waarbij de laatste paar kilometer ik de knie wel wat voelde. Het lijkt op een 'tractus iliotibialis' dus oppassen...

Vandaag tussen de middag 13x300 in T16, en 2x1000 in 3.55 gelopen. Bij het laatste 1000je voelde ik opeens de knie weer. Het tempo en de inspanning is totaal geen probleem, de hartslag bleef bij 140-145 steken bij de 300jes en 1000jes, maar benen en pezen moeten wennen aan iets meer kilometers (denk ik).

Morgen 8 kilometer, 33.45, geen last van knie, da's weer mooi.

bon
genoeg voor vandaag
POV

Geen opmerkingen: