04 juni 2010

Dag twee marathontraining

Vandaag (of eigenlijk gisteren al) bedacht ik me: nu alles goed aanpakken! Op tijd naar bed!

Gelukkig trok dit vervelende gevoel vlug weg.

Wel een mooie duurloop van 21 kilometer in 1.46 gedaan. Het voelde allemaal ontspannen, en telkens wanneer ik wilde versnellen zei een klein stemmetje: nee niet doen, gewoon ontspannen blijven, gewoon rustig opbouwen, en deze ontspanning helemaal meenemen tot aan Berlijn. En het moet gezegd: ik was totaal niet moe.

Verder ging het natuurlijk zodanig beroerd dat de duurloop perfect als nulpuntje, startstreep, voor de rest van de training kan dienen.

En die rest van de training, na analyse van de marathontraining rotterdam, waar ik toch kan vaststellen dat ik me in de zwaarste trainingsweken het beste en supergoed voelde, zal hier erg op lijken. Vooral veel rustig lopen. En hard fietsen.

Geen opmerkingen: