12 oktober 2012

bietensap

: een pakkende titel. En het werkt, je hebt geklikt...

Verder een saai verhaal: donderdag getraind: eerst 6k gelopen toen vond ik lopen in donker niet meer leuk. Toen maar naar binnen (sportschool) gegaan daar halfuurtje hometrainer + 9k lopen (loopband rond 13.5-14 km/u). Want moet wel wat bezig blijven. Overigens: donderdag zo hard gewerkt dat ik vergat voldoende te eten waardoor de avondtraining eigenlijk erg lastig was. Beginnersfout.

Twee dagen na de 'snelle' baantraining: lichte spierpijn en allerlei pijntjes in bovenbenen. Maar vrijdag rust, en zaterdag rustig duurloopje dus herstel is gegarandeerd.

POV

ps.... mooi om te zien hoe het kaartenhuis van L.A. in elkaar stort. Ben benieuwd wanneer Nike z'n contract verbreekt. Ik zeg: maandag.

ps2... zaterdag 1 uur gelopen, 13 km. Ik was wat verbaasd dat ik 13 liep want het voelde rustiger... toen ik na 20 minuten m'n garmin checkte bleek het sneller te gaan. Wel allerlei pijntjes in benen. Maar pijntjes in goede benen zijn minder erg dan pijntjes in slechte benen.

ps3... dat van L.A., ik ben niet echt tegen hem hoor, want, ik bedoel, het is natuurlijk een samenspel van vele factoren: miljoenen dollars te winnen, sportbonden en organisaties die corrupt zijn, 'de hele cultuur' die aan iemand een bepaalde vrijheid biedt om z'n gang te gaan, ons gedrag om ons snel geimponeerd te voelen door dominante figuren, om iemand op z'n woord te geloven.

Geen opmerkingen: