10 maart 2013

Jaloers

Vandaag had ik natuurlijk de CPC willen lopen maar ja... pijntje hier pijntje daar. Geloof mij, ik doe mijn uiterste best, ik doe voorzichtig maar train toch waar het kan zo hard mogelijk. Soms zit het gewoon tegen... vandaag nog wat kniepijn, komende dagen wellicht rustig aan.

Bij deze: gefeliciteerd aan allen, PI die de lat voor mij wat hoger legt met 1.21.half, en alle andere lopers uit Grunn en Roden met PR's of beste jaarprestaties etc etc etc... Vooral zaterdag was het zwaar, mijn bewondering voor iedereen die in die ijsregen in Haren liep of, nog erger, de veluwe trail.

Zaterdag hoop ik fit te zijn en bij de loopband spinning marathon, minstens 28 km in 2 uur te lopen, wat voor mij een goede test zou zijn. Wellicht rek ik dit nog wat op incl in en uitlopen naar 34 km ofzo, dan kan het toch nog als 'Bouwsteen 07' dienen. Dan een week later nog een rustiger 36 en dan moet het maar met 3 lange duurlopen boven de 30 gebeuren.

Over spinning: ik heb nu 76 euro bij elkaar, zie onder

POV

Geen opmerkingen: