20 maart 2013

training, voorzichtig, knie, training

Zondag een kilometer of 12 gelopen. Relaxed, wel spierpijn van de zaterdaginspanning. Ook gevoelige knieen. Maar gewoon rustig.

Maandag 6 kilometer loopband; 50 minuten fietstraining. Alles losgefietst... Deze training was wel vrij lastig, ik was moe. Maar toch maar wel gedaan omdat in marathontraining omvang moet worden gemaakt.

Dinsdag: totaal 19 kilometer gelopen. Deels op nieuwe schoenen, wat gemakkelijk liep. Omdat het onverwacht weer koud was weer wat gevoelige knieeen.

Woensdag: bijna 19 kilometer, alles rustig. Meer dan verwacht, maar met 5 km inlopen; met LT3-cursist Arjan (die het overigens heel goed deed en waar ik zelf weer wat van geleerd heb) verkennen parcours, inlopen, training, uitlopen, werd het toch veel. Knieen hielden zich goed maar een hele lange duurloop op vrijdag durf ik niet aan. Dat wordt denk ik zondag of maandag (vrijdag/zaterdag weinig/rustig).

Soort balans tussen vol doortrainen en volledig rusten. Knieen zijn iets gevoelig maar niet erg. Benen voelen erg goed, en sinds zaterdag weet ik dat dat geen gezichtsbedrog is... nog 19 trainingsdagen te gaan (waarvan 14 trainingsdagen en 5 rustdagen want er begint al wat rust in de training te komen).

POV

Geen opmerkingen: