15 maart 2013

loopband "wedstrijd"

Ik heb me een beetje voorbereid zoals ik voor een wedstrijd zou doen. Gas terug, herstellen.
Ook even naar de winkel om mijn 7 lege flessen bietensap (van het laatste jaar) om te ruilen voor 1 volle. Desgevraagd zei de kassa dame dat inderdaad nogal veel hardlopers in hun winkel kwamen, en dat ze daarom altijd snel door hun bietensap heen waren. En ook dat het wetenschappelijk bewezen was....

Vanavond even lopen op loopband, 4 km, ging erg soepel. Ik ga morgen denk ik 14.6 km/u lopen, dat moet kunnen. Tenzij het te warm wordt daarbinnen.

POV

ps... de voorbereiding en training voelt langzaam maar zeker wat 'te lang', te strikt kilometers draaien, teveel een soort dwang. Ik weet... hoort er bij soms, bij marathontraining, maar toch maar toch... er is eigenlijk niets wat ervan weerhoudt om gewoon te kappen met de voorbereiding en relaxed allerlei andere dingen te doen. Maar toch ga ik door en wil ik het nu toch ook wel eens zien, of er een pot goud aan het eind van het lange duurblok ligt.

Geen opmerkingen: