13 oktober 2010

even een paar dingetjes

Over al of niet Etten Leur lopen.

Het lijkt dat ik de indruk wek te 'twijfelen': dit is niet zo. Ik twijfel niet, ik weet gewoon niet. "ik twijfel of het over twee week lekker weer wordt". Nee. Het is gewoon onduidelijk wat ik zal doen. Wat ik al schreef: dit soort dingen is niet te beslissen voordat het duidelijk is.

Factoren die meespelen:
- lichamelijk gaat alles ok, ik voel me niet moe en wel sterk.
- Ik heb het erg druk met van alles. Mijn energie is niet onbeperkt.
- Etten Leur is geen 'groots spektakel' in mijn beleving.
- Ik ben vrij om te doen wat ik wil.

Al deze bewuste en onbewuste factoren zullen op een bepaald moment in de vorm van een zeer duidelijk gevoel naar boven komen. En dan twijfel ik geen seconde. Maar nu dus nog even niet.

Dus. Geduld dames en heren. Ook aan mijzelf: geduld.

POV

ps. training: 20 kilometer (al 8 vooraf aan de training gelopen). In de training, een lekker vaartspelletje, zo'n 5x flink hard achter Geo aangeharkt, toen hij doorkreeg dat op kop lopen betekende dat je de anderen eraf mag lopen was het even aanpoten (hij liep mij er overigens niet af. Mooie training).

Geen opmerkingen: