17 september 2012

oprit gemaaid

Vandaag na het werk, bleek dat ik mijn netvoeding vergeten was.

Een mooi excuus om even te fietsen: naar het werk en terug. 29 km in 58 minuten ofzo. Ook even gemeten of er effect was van extra rode bloedlichaampjes, ik had immers 7 dagen op hoogte 1200 a 1500 meter gezeten. En een klein effectje bleek meetbaar! Bij hartslag 130 bleek ik 1.58 per km te fietsen, dat is 1 seconde 'beter' dan eerder in het jaar. Maar het zal wel niet statistisch significant zijn.

Voelde mijn knieen behoorlijk. Maar heb vorige week dan ook circa 10 a 11 uur geklommen.

Hoe dat met lopen gaat weet ik nog niet, even 5 km geprobeerd, dat ging niet best: zere knieen en heel zware benen. Hoe dit ooit naar 1.21.xx op de halve marathon moet leiden is mij eerlijk gezegd volkomen onduidelijk.

Maar zoals een wijs man ooit zei: verleden is een herinnering, toekomst is fantasie, heden is enige dat echt 'bestaat'.

POV

Geen opmerkingen: