19 april 2007

video opnamen

Gisteren,

Een aantal honderdjes en tweehonderdjes gelopen in een hopelijk mooie stijl. Snelheden: tussen 15 en 17 seconden per 100 meter. De video opnames hiervan zullen spoedig verschijnen. Ik had wel last van de dinsdagtraining: vermoeide benen, en vooral: coordinatie weg bij te lang hoog tempo lopen. De eerste 50 meter ging telkens goed, maar daarna....

Rustig aan dus maar. En zo deed ik vandaag ook tussen de bedrijven door: 15 kilometer in 1.14 uur, met een hartslag van 125. Toch wel lekker relaxed.

Ik kan er niet omheen, alle seinen staan op groen. Hoe het zo gekomen is weet ik niet precies (of eigenlijk weet ik het wel: veel trainen), maar: geen blessures, veel kracht, het lopen gaat heel licht en moeiteloos. Benen voelden helemaal hersteld, alsof ik al helemaal 'wedstrijdklaar' ben. Net zoals Erben, die je 's nachts om 3 uur uit z'n bed kan plukken, schaatsen onderbinden en hup, wedstrijd rijden. Net zoals er slechte perioden in het lopen (en in het leven) zijn, zijn er ook goede loopperiodes, dit is er zo een, en ik zal in Norg mijn best doen en alles er uit persen. Nu kan het....

POV

Geen opmerkingen: