17 juni 2006

expres een rustdag genomen uit voorzorg... en vandaag weer getraind

een tikkie last van linkerheup. Er knakt iets, spieren rondom het gewricht lijken 'spierpijn' te hebben.

Benen voelen enorm goed. Maar dat zullen ze zaterdag ook nog wel.

Dus een (ongeplande) rustdag genomen, ahhh, lekker uitrusten en een 2-1 overwinning zien!

Nu, zaterdag, zal ik zometeen denk ik 10x500 meter lopen in 1.50 ofzo.....

....
en, dat lukte deels. Het werd 1.52 ongeveer, met een vermoeid niet-fris gevoel in mijn benen, een hijgende ademhaling. Heupblessure is niet verergerd, na enig vinger-prikken lijkt het probleem te zitten bij de aanhechting van bilspier aan heupbot. Maar er zit geen scherpe pijn, eerder een soort spierpijn. Nu, na enkele uren, voel ik niets meer.

Maar het hele snelle werk zal ik even uitstellen.

groet
Paul

Geen opmerkingen: