30 juni 2006

nu opeens even oppassen...

Vlak voor mijn tussen de middag-training een stuk taart gegeten.

Dat heb ik geweten, al klotsend en boerend harkte ik het gebouw uit.

Het inlopen (6 minuten dit keer) ging voor geen meter, de souplesse was weg. Ik wilde op de baan wat snelle 200jes (31) doen, maar de baan was bezet met een schoolwedstrijd. Ik slaakte een zucht van verlichting.

Wegens de slechte benen en maag besloot ik rustig aan te doen: 6x300 in 65, 20 sec. pauze ging goed. Daarna 10x200 in 38, 50 seconden pauze, ging ook goed. Bij die laatste training bleef de HF de hele tijd onder de 150. Opvallend...

Ik had geen 'macht' om iets snels te proberen maar het hoeft ook niet. Nu 3 dagen 'aeroob' gedaan en da's altijd goed. Desnoods midden volgende week pas weer een snelle training, want, zoals Klaas Lok al zei, als je teveel pijn lijdt in training, kan je dat niet op wedstrijden.

nu, 's avonds, voel ik opeens de bijna vergeten heupblessure.

Groet vanuit een stralend Roden!

pov

Geen opmerkingen: